top of page
Zoeken

Waarom wil ik mee?

Waarom ik de studiereis zo graag wil maken:

Het lijkt me een super mooi avontuur met allemaal mensen van mijn leeftijd. We leren over de eilanden in het Caribische gebied (bijvoorbeeld de Nederlandse historie van Suriname), ontdekken nieuwe culturen en zeilen op een groot schip.

Ik ga deze studiereis samen met ongeveer 30 andere trainees maken. Je kent elkaar niet van te voren, en gaat samenwerken. Ik vind het leuk om nieuwe mensen te leren kennen.

En ik leer veel van het proces vóór de reis. Ik moet creatief nadenken over bijvoorbeeld sponsoring en andere acties om geld op te halen en dus ook dingen doen die soms buiten mijn comfortzone liggen (bv actief bedrijven benaderen en mensen vragen om geld). En verder wil ik mijn Engels verbeteren tijdens de reis (de voertaal aan boord is Engels).

Kortom; het wordt een onvergetelijke en leerzame reis nu al en in december helemaal!



bottom of page